//" مهر مینا "\\

//" مهر مینا "\\

... مهر و لبخند زیبا دنیا برای ما...
//" مهر مینا "\\

//" مهر مینا "\\

... مهر و لبخند زیبا دنیا برای ما...

زمین 1391 کامل دور خورشید چرخید... شذوع 1392 مین چرحش

 

 

یا محول ... حال ما سرمست توست.

کن تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچم بهار

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 23:06

خداوندا گره را از زبانم بگشا تا سخنم را بفهمند.
من که تو صفحه اول بلاگ شما چنین مطالبی نیابیدم ! شاید هم گره کور خورده باشد ;)

از انتخاب شما سپاس گزارم.
من در این وبلاگ قصد دارم به چشم زیبا به این دنیا بنگرم ... زیباییهایی که شاید ما انها را کم رنگ کرده ایم.
این جمله هم جمله دعایی است .
وبلاگ مهر مینا تازه کار است و من مشغول اماده کردن مطالب هستم.
خوشحال میشوم اگر دوست دارید نظذات خودتون را برام بگذارید. بزودی مطالب را قرار خواهم داد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد